Super Lig
Ons 19:00
Super Lig
Ons 19:00
Super Lig
Ons 19:00
Super Lig
Ons 19:00
Få nu€100 i gratis spelpengar. Begränsat utbud!
Regler och begränsningar gäller. Kontrollera villkoren för den enskilda platsen och leverantören. Erbjudandet kan ha löpt ut vid tidpunkten för inlösen. Spelande kräver ansvarsfulla åtgärder. Måste vara 18 år eller äldre för att lösa in.
De viktigaste fotbollsmatcherna denna vecka fran mandag till torsdag.
De kommande matcherna i helgen fran fredag till sondag.

US Weekly free: app, login, pris, download, alternativ, live, tv, laptop (2022)

Den populära tidningen US Weekly skapar rubriker med kändisskvaller och underhållning. År 2006 lanserade utloppet sin webbplats som en källa för sina fans att hålla sig uppdaterade om allt som händer i kändisvärlden. Idag får miljontals läsare tillgång till webbplatsen för uppdateringar om sina favoritkändisar, modenyheter, babybumpartiklar och mer. Webbplatsen är ett utmärkt sätt att få din fix av knäppa nyheter som är roliga att läsa.

US Weekly

/assets/nicole-sommer.jpg
Nicole Sommer
Senast uppdaterad: Onsdag, 07.Juni 2023
Författare Biografi
Hej. Jag heter Nicole Sommer. Jag är en stor fotbollsentusiast och gör mycket forskning kring det enklaste sättet att titta på fotboll på TV och online över hela världen.

usmagazine.com

En av de ursprungliga kändisnyhetstidningarna, US Weekly Magazine, banade väg för många andra mediekällor som den. Webbplatsen som publicerades 2006 gjorde den tillgänglig för ännu fler läsare. Miljontals tittare besöker webbplatsen regelbundet för att läsa det senaste scoopet.
Webbplatsen lyckas fortsätta att rulla in miljontals läsare med sitt kändisskvaller, modenyheter, videor och annat innehåll. Webbplatsens funktionalitet är en annan anledning till att den har varit så framgångsrik.

Webbdesign

Det är lätt att navigera och sidorna laddas snabbt. Webbdesignen för US Weekly är mycket professionell. Logotypen är densamma som den de använder i sin tidning. Det är distinkt och omedelbart igenkännligt. Webbplatsens layout efterliknar starkt installationen av tidningen, med enkel navigering och sidor som laddas snabbt.
Webbplatsens varumärke är fantastiskt, vilket framgår av det ögonblick som tittarna ser det. Dessutom är det svårt att skapa en välmärkt och ren webbplats samtidigt. Den vita bakgrunden är perfekt för de färgglada rosa höjdpunkterna.
Sammantaget är denna webbplats välgjord och kommunicerar effektivt sitt budskap. En annan bra designfunktion på denna webbplats är organisationen och installationen. Menyerna är tydliga och sidofältet används snyggt. Menyn flyter över allt när du bläddrar vilket eliminerar behovet av att bläddra uppåt. Sidofältet belyser de senaste nyheterna som webbplatsen publicerade, vilket gör det enkelt att se vad som är nytt. Webbplatsens flöde är bra, med en attraktiv estetik som glädjer ögat. Rubriker är spännande och förstärker läsarnas engagemang, samtidigt som de är till hjälp för att kommunicera webbplatsens budskap. Sammantaget är denna webbplats välgjord och kommunicerar effektivt sitt budskap till sina läsare.

Innehåll

Innehållet på US Weekly är olika. Webbplatsens huvudfokus är kändisnyheter, men det finns andra ämnen, som mode, underhållning, kungligheter, mammor, mat, husdjur, podcasts, videor och mer.
Webbplatsens nyhetssektion fokuserar på kändisar och deras senaste eskapader. Några rubriker är "Leondardo Dicaprio räddar människan från att drunkna" och "Harry Styles tittade på en hund medan dess ägare sprang in på en restaurang." I galleriet finns en bild på Leonardo DiCaprio som hjälper någon och Harry Styles som ser tjurig ut bredvid sin hund.
En annan del av webbplatsen är kategorin Mammor. Denna del fokuserar på gravida kändisar och mödrar. Det finns baby bump fotogallerier av Golden Globes och andra prisutställningar. Bortsett från babyuppdateringar och smygtitt på barnkammare finns det en hall of fame-lista och foto av babybumps.
US Food är en webbplats som är värd för artiklar som rör kändisar som lagar mat, deras kök och favoritmat. Recept är en rolig läsning. Mångfalden av livsmedelsartiklar är riklig. Det finns lika många kändisar som älskar snabbmatsinlägg som det finns kändisar som har dietlistor.

Tillgänglighet för stationära och mobila enheter

Den stationära webbläsarversionen av US Weekly är en mycket bra webbplats. Varumärket är fantastiskt, webbplatslayouten är ren och konsekvent, och flödet av artikelplaceringarna smälter ihop bra och uppmuntrar läsaren att fortsätta rulla.
På skrivbordsversionen av webbplatsen är annonserna lätta att läsa och småskaliga. Rullningen är också lätt eftersom annonserna inte tar för mycket plats. Ett problem med skrivbordsversionen är att det inte finns så många annonser som det finns i mobilwebbläsaren. Texten på skrivbordsversionen är också större och lättare att läsa.
Appversionen av US Weekly är inte optimalt utformad för mobilvisning. Webbplatsen är gratis att läsa, men appen kräver att tittarna betalar $ 5.99 per nummer. Det är förvirrande att de skulle erbjuda liknande och eventuellt samma innehåll på en webbsida gratis.

Positiva

US Weekly-webbplatsen är fantastisk eftersom innehållet är tillgängligt gratis. Företaget säljer fortfarande tidningar i butik, men webbplatsen får utan tvekan fler tittare. Det är en bra källa för underhållningsnyheter.
Webbplatsens varumärke är konsekvent och det är trevligt att kunna känna igen en webbplats från dess logotyp och signaturfärger. US Weekly gör ett bra jobb med att förmedla dessa saker utan att se rörigt ut.
Webbplatsens organisation är bra och flyter perfekt för att hålla läsaren engagerad. Formatet uppmuntrar tittarna att fortsätta rulla. Det finns många bakåtlänkar i själva artiklarna, vilket gör dem intressanta.
Det finns bara ett fåtal annonser på webbsidan. De flesta av dem gäller tidningen och webbplatsen, så de är mer uthärdliga. Det finns en medelstor annons direkt ovanför rubriken på skrivbordsversionen. Det är lätt att avfärda annonsen och fortsätta läsa.

Negativ

Jag har ett mycket litet klagomål om US Weekly-webbplatsens hemsida. Webbplatsen är en WordPress-webbplats, så det här är ett vanligt tema bland dem. Men någon gång vill läsarna se längst ner på sidan. Det kan vara svårt att komma till saker som Kontakta oss och vanliga frågor med den oändliga rullningen. Det här problemet uppstår bara på huvudsidan. Med kategorisidorna är det lättare att komma till botten.
Jag tror att det skulle vara en bra idé att ha underkategorier på menyn för olika typer av kändisar. Vi kan till exempel ha filmstjärnor, tv-stjärnor, musiker och så vidare. Det skulle vara till stor hjälp att kunna filtrera dem efter vilken typ av nyheter de har gjort (positiva eller negativa), liksom efter deras yrke.
Det finns få annonser på webbplatsen, men de kan vara en irritation. Ett av de värsta problemen jag har med webbplatsen är att annonser plötsligt dyker upp och gör ett högt ljud från en video. Det är häpnadsväckande och avbryter läsupplevelser.
Jag har ett stort problem med US Weekly-webbplatsens mobilvisning. I dagens värld är en app eller till och med en optimerad mobilwebbläsare avgörande för alla webbplatser. För ett så välkänt namn i underhållningsindustrin blev jag mycket besviken över denna aspekt av USA.
Den mobila webbläsaren fungerade inte korrekt på grund av annonserna. När jag försökte bläddra ner på webbplatsen dök annonserna upp och jag riktades istället till dessa webbplatser. Det finns inte en särskilt bra på plats som fungerar på samma sätt som webbplatsen gör. De enda apparna är för att sälja sina tidningar. Det skulle vara trevligt att se USA designa en app som fungerar på samma sätt som sin webbplats och ger en känsla av gemenskap.

Förbättringar behövs

Dessutom kan US Weekly använda sociala medier för att engagera sig mer med sin publik, vilket fördubblas som ett sätt att få fler RSVP för sina evenemang. Det finns några saker som US Weekly Magazine kan göra för att bättre betjäna sina tittare och tilltala dem som varumärke. En viktig förbättring skulle vara att utveckla en bra app som skulle ge ännu mer trafik till tidningen. Dessutom kan US Weekly använda sociala medier för att hålla kontakten med sin publik och få fler RSVP för kommande evenemang.
Jag är tacksam för att USA inte använder många annonser på sin webbplats, men de är fortfarande problematiska. Den mobila webbläsaren är nära att inte fungera på grund av popup-flätarna. Om appdesign inte finns i korten för företaget skulle uppdatering av mobilwebbläsaren vara en stor förbättring.
Webbplatsen är inte heller så användarvänlig som den kan vara. Slutligen finns det ett litet förslag jag har som skulle göra det lättare att läsa materialet på US Weekly Magazines webbplats. Det skulle skapa underkategorier, så att läsarna lättare kan filtrera igenom informationen. Detta skulle vara mycket positivt om det genomfördes.
Innehållet i US Weekly Magazine är varierat och unikt. Några av titlarna är utanför väggen, men de är ändå iögonfallande. Kategorierna från huvudmenyn är bra, men underkategorier skulle vara ännu bättre. Sammantaget är US Weekly Magazine en körning av kvarnen kändis skvaller webbplats. När det gäller underhållningsnyheter faller de någonstans i mitten.
/assets/nicole-sommer.jpg
Nicole Sommer
Nicole Sommer är ett riktigt fotbollsfan och lojal supporter till FC Arsenal och 1.FC Köln. Hon spelar aktivt själv som central forward i damernas aquad i TuS Köln i Tyskland. På fritiden tillbringar hon mycket tid online, inklusive forskning om fotbollsströmningsutrymmet. Hennes forskning har publicerats i flera fotbollstidningar på nätet.
Snabbaste livescore
  • ✓ Snabbaste grindlarm
  • ✓ De flesta ligor
  • ✓ Snabb poänginformation
  • ✓ Kvotintegration
Andra webbplatser
  • — Ingen livescore
  • — Lång fördröjning till grindlarmet
  • — Ingen spelare info
  • — Inga odds
Bästa fotbollsvideor
  • ✓ Snabba målberättelser
  • ✓ Internationella överföringar
  • ✓ Sammanfattningsvideor
  • ✓ Alla livestreamar i korthet
Andra webbplatser
  • — Inga målvideor
  • — Endast lokala TV -kanaler
  • — Inga sammanfattningar
  • — Ofta olagliga strömmar
Kompakt information
  • ✓ Alla konstellationer
  • ✓ Realtidsspelstatistik
  • ✓ Levande bord
  • ✓ Fotbollsprognoser
Andra webbplatser
  • — Inga utställningar
  • — Ingen spelare infos
  • — Föråldrade tabeller
  • — Inte lämplig för vadslagning

Populara sokfragor

US Weekly